پرفروش ترین ادکلن های مردانه در سال 2023

پرفروش‌ترین عطرها و ادکلن‌های مردانه به طور معمول با گذار زمان تغییر می‌کنند و علایق مصرف‌کنندگان ممکن است بر اساس فصل، بازار و روندهای فعلی دنیای مد تغییر کند. با این حال، برخی از عطرهای مردانه وجود دارند که طی سال‌ها محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند و به نوعی به جایگاه کلاسیک یا مدام‌الخطره رسیده‌اند. در اینجا چند نمونه از این دسته عطرها را ذکر می‌کنم:

Sauvage Dior

عطری خنک و تند با رایحه ای مرکباتی و فوژه است. این عطر برای آقایان شیک پوش و جذاب مناسب است. Dior Sauvage یک عطر مردانه محبوب است که در سال 2015 معرفی شد. این یک عطر تازه، تند و چوبی است که به عنوان “مردانه”، “اغوا کننده” و “ماندگار” توصیف شده و از پرفروش ترین ادکلن های مردانه است.

ساواج در فرمت های مختلف از جمله ادوتویلت، ادوپرفیوم و پرفیوم موجود است. همچنین در سایزهای مختلف از 1 اونس تا 6.8 اونس موجود است.

قیمت دیور ساواج بسته به فرمت و سایز متفاوت است. به عنوان مثال، یک بطری 1 اونسی ادوتویلت معمولاً حدود 65 دلار قیمت دارد، در حالی که یک بطری 6.8 اونسی پرفیوم می تواند تا 250 دلار قیمت داشته باشد.

عطر ادکلن فرگرانس ورد مردانه دیور ساواج_ساواژ فرگرنس ورد(Dior Sauvage) Fragrance World Suave for men – Dior Sauvage

490000 تومان

جهت مشاهده و خرید این محصول کلیک کنید

در اینجا برخی از مزایا و معایب Dior Sauvage آورده شده است:

مزایا:

  • رایحه تازه، تند و چوبی
  • ماندگاری طولانی
  • فرمت ها و اندازه های مختلف موجود
  • محبوب و بررسی شده

معایب:

  • می تواند گران باشد
  • برخی افراد آن را خیلی قوی می دانند

در کل، Dior Sauvage یک عطر مردانه محبوب و بررسی شده است که مطمئناً مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت. افراد. اگر به دنبال عطری تازه، تند و چوبی هستید که ماندگاری طولانی داشته باشد، Sauvage گزینه بسیار خوبی برای انتخاب است.

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد نت های بویایی Dior Sauvage آورده شده است:

* نت های اولیه: ترنج، فلفل سیچوان، اسطوخودوس

* نت های میانی: فلفل صورتی، elemi، اسطوخودوس، نعناع هندی

* نت های پایه: آمبروکسان، سدر، لابدانوم

Dior Sauvage توسط عطرساز فرانسوا دماشی ساخته شد. این عطر برای تجسم “مردی امروزی که با طبیعت پیوند عمیقی دارد” طراحی شده است. این کمپین توسط جانی دپ، بازیگر، کارگردانی شده است.

Dior Sauvage یک عطر موفق تجاری بوده است. این عطر در سال 2016 پرفروش ترین عطر مردانه در جهان بود.

اگر به دنبال یک عطر مردانه تازه، تند و چوبی هستید، Dior Sauvage گزینه بسیار خوبی است. این یک عطر محبوب و بررسی شده است که ماندگاری طولانی دارد

Bleu de Chanel

عطری خنک و دریایی با رایحه ای مرکباتی و چوبی است. این عطر برای آقایان فعال و سرزنده مناسب است Chanel Bleu یک عطر مردانه محبوب است که در سال 2010 معرفی شد. این یک عطر چوبی معطر با رایحه ای تازه و تند است که اغلب به عنوان “شیک”، “جذاب” و “همه کاره” توصیف می شود.

بلو در فرمت های مختلف از جمله ادوتویلت، ادوپرفیوم و پرفیوم موجود است. همچنین در سایزهای مختلف از 1.5 اونس تا 6.8 اونس موجود است.

قیمت Chanel Bleu بسته به فرمت و سایز متفاوت است. به عنوان مثال، یک بطری 1.5 اونسی ادوتویلت معمولاً حدود 75 دلار قیمت دارد، در حالی که یک بطری 6.8 اونسی پرفیوم می تواند تا 200 دلار قیمت داشته باشد.

در اینجا برخی از مزایا و معایب Chanel Bleu که از پرفروش ترین ادکلن های مردانه است آورده شده است:

مزایا:

  • رایحه تازه و تند
  • ماندگاری طولانی
  • فرمت ها و اندازه های مختلف موجود</span